Naujienos

Įkvėpimo ir patirties kupina kelionė: mokytojai gilino žinias apie STEAM ugdymą
Birželio 19–20 dienomis mokytojai dalyvavo dviejų dienų stažuotėje, skirtoje
pagilinti žinias apie STEAM (gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, menų ir
matematikos) taikymą mokyklose bei sustiprinti tarpdalykinės integracijos
galimybes.
Stažuotės metu pedagogai lankėsi Tauragės ir Telšių STEAM centruose, kur
susipažino su moderniomis laboratorijomis, klausėsi pranešimų apie neformalųjį
ugdymą, projektinę veiklą bei mokytojo vaidmenį ugdant mokinių kūrybiškumą ir
kritinį mąstymą.

„Sudie, Smelte“
Birželio 18 dieną „Smeltės“ progimnazijoje atsisveikinome su aštuntokais. Šventė „Sudie, Smelte“ buvo kupina šilumos, prisiminimų ir nuoširdžių padėkų. Skambėjo muzika, dainos, šokiai, spindėjo džiaugsmo ir jaudulio ašaros. Dėkota tiems, kurie šiuos mokinius lydėjo visus aštuonerius metus: mokytojams – už žinias, kantrybę ir įkvėpimą, klasių vadovėms – už rūpestį, širdį ir palaikymą, administracijai – už kryptingą kelią ir saugią aplinką augti.

Stažuotė Italijoje
Kaip
STEAM ugdymas tampa raktu į mokinių pasiekimus 2025 m. gegužės 4–10 dienomis Klaipėdos, „Smeltės“ progimnazijos pedagogai dalyvavo stažuotėje Italijoje. Jos pagrindinis tikslas – gilinti supratimą apie STEAM ugdymo taikymą skirtingose Europos švietimo sistemose ir ieškoti būdų, kaip šis metodas galėtų prisidėti
prie geresnių mokinių pasiekimų.
Informuojame!

Pilotinio projekto veiklų ir rezultatų pristatymas
Birželio 12 d. progimnazijoje vyko pilotinio projekto „Pagalba SUP mokiniams, autizmo spektro sutrikimų turintiems mokiniams, siekiant individualios ugdymo sėkmės“ veiklų įgyvendinimo pristatymas ir aptarimas. Projekto metu buvo įgyvendintos šios veiklos:
DIR modelio ekspertės Paulinos Kuraitienės mokymai „Dažniausiai pasitaikantys mokymosi sutrikimai. Atpažinimas ir pagalbos galimybės“;
Visuomenės sveikatos biuro mokymai apie streso valdymą;

Šeimos dienai skirtas koncertas „Pabūkime kartu“ Klaipėdos Taikos Karalienės globos namuose
Birželio 3 d. 3a klasės mokiniai surengė jautrų ir šiltą koncertą „Pabūkime kartu“ Klaipėdos Taikos Karalienės globos namuose, skirtą Šeimos dienai paminėti. Renginys sujungė skirtingų kartų žmones ir kvietė visus pasidžiaugti buvimu drauge, dalintis gerumu, šypsenomis ir dėmesiu.
Mažieji atlikėjai paruošė muzikinę programą, kurioje skambėjo dainos, eilėraščiai ir šilti linkėjimai senjorams. Jų nuoširdumas ir vaikystės džiaugsmas palietė kiekvieno klausytojo širdį.
Prie šventės prisijungė ir 6a klasės mokiniai – jie nuoširdžiai ruošė sveikinimus, atvirukus ir palinkėjimus, kuriais pradžiugino globos namų gyventojus.

Edukacinis užsiėmimas Laikrodžių muziejuje „Senoviniai laikrodžiai“
Birželio 4 d. 3a klasės mokiniai dalyvavo edukaciniame užsiėmime „Senoviniai laikrodžiai“, vykusiame Klaipėdos Laikrodžių muziejuje. Šio užsiėmimo metu vaikai leidosi į kelionę laiku – ne tik pažodžiui, bet ir pažintine prasme.
Mokiniai sužinojo, kaip žmonės senovėje, dar neturėdami elektros ir šiuolaikinių laikrodžių, skaičiavo laiką. Edukacijos metu vaikai turėjo unikalią galimybę iš arti pamatyti, paliesti ir net užuosti senovinius laiko matavimo prietaisus – nuo saulės iki vandens laikrodžių. Praktinės veiklos metu mokiniai dėliojo šiuos prietaisus chronologine seka, taip suprasdami laiko skaičiavimo priemonių raidą.

Respublikinis internetinis projektas “Let’s create a story”
8g klasės mokinė Dominyka Stroputė dalyvavo respublikiniame 8 – 12 klasių mokinių internetiniame projekte “Let’s create a story”, kuris vyko lapkričio – gegužės mėnesiais. Mokiniai iš skirtingų Lietuvos mokyklų kūrė bendras istorijas bei jas iliustravo. Vieni rašė istorijos pradžią, kiti ją pratęsė, o kai kuriems teko sukurti pabaigą. Dominyka kartu su dar keturių mokyklų mokiniais kūrė istoriją “An animated nightmare”.
Projekto dalyvių sukurtas istorijas galima rasti elektroninėje knygoje: https://drive.google.com/drive/folders/16NvdYIn6q8bHVLqbnfR1OpdzZvnmr6MV?usp=sharing

Vizualinio mąstymo strategijos
Gegužės
mėn. 13,15, 20,22, 27,29 dienomis progimnazijoje vyko mokymai „VMS (Vizualinio
mąstymo strategijos).Mokymai: teorija ir praktika“, kuriuos vedė direktoriaus
pavaduotoja ugdymui Dalė Bukevičienė
Mokymų anotacija
Vizualinio mąstymo strategija – tai metodas, kuris leidžia į visus mokomuosius dalykus žvelgti be išankstinių įsitikinimų ir nusistatymų.
Vizualinio mąstymo strategija ugdo svarbius XXI a. ugdytinių gebėjimus:
· išsakyti savo įžvalgas,
· pagrįsti savo komentarus įrodymais,
· interpretuoti ir diskutuoti grupėje,
· įgalina savarankiškai stebėti sukurtus pačių mokinių ar menininkų kūrinius.
Šis metodas skirtas visų klasių įvairių gebėjimų mokiniams.