SUP vaikų ugdymo ypatumai, atpažinimas, kokybės pažangos siekimo būdai, strategijos, modeliuojant ugdymosi programas, algoritmų kūrimas: terorija ir praktika
Gegužės 14 d. Klaipėdos „Santarvės“ progimnazijoje vyko mokymai„SUP vaikų ugdymo ypatumai, atpažinimas, kokybės pažangos siekimo būdai, strategijos, modeliuojant ugdymosi programas, algoritmų kūrimas. Mokymai: teorija ir praktika“, kuriuose dalyvavo ir mūsų progimnazijos 15 pedagogų.
Mokymus vedė lektorė Kristina Stankutė-Matė. Mokymuose ugdytasi įtraukiojo ugdymo organizavimo kompetencija, padėsianti laiku nustatyti reikalingą mokiniui pagalba. Dalyviai gilino žinias įtraukiojo autizmo spektro, intelekto, klausos, regos negalią, elgesio sunkumų turinčių mokinių ugdyme, mokėsi vertinti individualius jų poreikius, aiškinosi, kaip jiems gali būti pritaikoma aplinka.
Mokymuose susipažinome su ugdymo metodais, padedančiais specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams siekti pažangos, stiprintas pedagogų ir pagalbos mokiniui specialistų ryšys.
Progimnazijos pradinio ugdymo mokytoja Rita Širokich