
Mokymai Prancūzijoje
Kovo 24-29 d. progimanzijos pradinių klasių mokytoja Indrė Masaitienė ir anglų k. mokytoja Jovita Stragockienė dalyvavo Erasmus+ mokytojų tobulinimosi kursuose „From STEM to STEAM Education: a New Learning Approach“ („Nuo STEM iki STEAM: naujas požiūris“), vykusiuose Prancūzijoje, Nicoje. Pagrindinis mokymų tikslas – tobulinti mokytojų kompetencijas STEAM mokslų integravimo srityje. STEAM ugdymas yra vienas iš šiuolaikiškiausių ugdymo būdų, integruojantis gamtos mokslus, technologijų ir inžinerijos, menų ir matematikos disciplinas, siejant jas su realiu pasauliu, formuojantis mokinių kritinį mąstymą, kūrybiškumą, problemų sprendimo gebėjimus bei skatinantis bendradarbiauti. Mokymų metu dalyviai susipažino naudojant 3P metodą (Pagalvok- Pasidalink poroje-Pasidalink su klase), įsitraukė į organizuotas STEAM veiklas, naudojant Karuselės metodą, ieškojo STEAM pavyzdžių aplinkoje, mokėsi kurti elektronines knygas bei planavo, kaip įgytas žinias panaudos savo pamokose. Kursų dalyviai pristatė savo šalis bei mokyklas, dalinosi patirtimi, kaip STEAM ugdymas įgyvendinamas jų švietimo įstaigose. Šie mokymai įkvėpė mus dirbti šiuolaikiškiau, ieškoti naujų, mokinius motyvuojančių mokymo(si) būdų, prisidėti prie inovacijų ir pažangos skatinimo bei pozityvaus požiūrio į mokslą ugdymo. Džiaugiamės nauja patirtimi ir galimybe tobulėti.