
Stažuotė Italijoje
Kaip
STEAM ugdymas tampa raktu į mokinių pasiekimus
2025 m. gegužės 4–10 dienomis Klaipėdos „Smeltės“ progimnazijos pedagogai dalyvavo stažuotėje Italijoje. Jos pagrindinis tikslas – gilinti supratimą apie STEAM ugdymo taikymą skirtingose Europos švietimo sistemose ir ieškoti būdų, kaip šis metodas galėtų prisidėti
prie geresnių mokinių pasiekimų.
Vizitų metu lankytasi švietimo įstaigose, mokslo ir STEAm centruose. Susitikimų su Italijos pedagogais metu aptartos efektyvios STEAM veiklų planavimo strategijos ir taikomi metodai, skatinantys mokinių kūrybiškumą, kritinį mąstymą ir savarankiškumą. Pedagogai gilinosi,
kaip per projektines veiklas ir tarpdalykinį bendradarbiavimą galima stiprinti mokinių įsitraukimą bei pasitikėjimą savo gebėjimais.
Svarbi stažuotės dalis – apsilankymas Leonardo da Vinci mokslo ir technologijų muziejuje Milane. Ši erdvė – puikus STEAM ugdymo pavyzdys, kuriame mokslas perteikiamas per interaktyvias ekspozicijas, eksperimentines dirbtuves ir tiriamuosius modelius. Pedagogai
parsivežė idėjų, kaip tokio tipo patirtį pritaikyti Lietuvos kontekste, stiprinant mokinių praktinius gebėjimus ir domėjimąsi mokslais.
Stažuotė Italijoje ne tik praplėtė pedagogų akiratį, bet ir tapo tvirtu impulsu diegti dar inovatyvesnį, į ateities kompetencijas orientuotą STEAM ugdymą „Smeltės“ progimnazijoje.