Savaitės diena |
Kontaktinės (konsultavimo) valandos |
Pietų pertrauka |
PIRMADIENIS |
8.00-16.30 (nuotolinis darbas) |
12.45 – 13.15 |
ANTRADIENIS |
7.30-16.00 |
12.45 – 13.15 |
TREČIADIENIS |
8.00-15.00 |
12.45 – 13.15 |
KETVIRTADIENIS |
8.00-15.30 |
12.45 – 13.15 |
PENKTADIENIS |
8.00-15.00 |
12.45 – 13.15 |
Savaitės diena |
Kontaktinės (konsultavimo) valandos |
Pietų pertrauka |
PIRMADIENIS |
8.00 – 14.30 |
12.15 – 12.45 |
ANTRADIENIS |
8.00 – 14.00 |
12.15 – 12.45 |
TREČIADIENIS |
8.00 – 14.00 |
12.15 – 12.45 |
KETVIRTADIENIS |
– |
– |
PENKTADIENIS |
8.00 – 14.00 |
12.15 – 12.45 |
Konsultacijų laikas gali būti derinamas, atsižvelgiant į Jums patogų laiką. Į visus iškilusius klausimus atsakysime Tamo žinute arba el. Paštu:
raminta.rudzinkoviene@smeltes.lt
rima.beinoraviciene@smeltes.lt
Socialinio pedagogo veiklos tikslas – padėti vaikui įgyvendinti jo teisę mokytis, stiprinti vaiko ir mokinio socialines ir emocines kompetencijas, skatinti saugios vaiko ir mokinio mokymosi galias ir poreikius atliepiančios ugdymo aplinkos kūrimą. Teikiant socialinę pedagoginę pagalbą, bendradarbiaujama su vaiko tėvais (globėjais, rūpintojais), mokytojais, kitais švietimo pagalbą teikiančiais specialistais, socialinę pagalbą teikiančiomis tarnybomis, sveikatos priežiūros, teisėtvarkos institucijomis ir kitomis įstaigomis bei organizacijomis.
Socialinio pedagogo darbo funkcijos:
- vertinti socialiniu pedagoginiu aspektu mokinių ugdymosi poreikius;
- pagal kompetenciją dalyvauti atliekant pirminį ir (ar) pakartotinį mokinio specialiųjų ugdymosi poreikių vertinimą;
- ugdyti mokinių socialines ir emocines kompetencijas;
- konsultuoti mokinius dėl socialinių pedagoginių problemų sprendimo, konsultuoti mokinių tėvus (globėjus, rūpintojus);
- dalyvauti organizuojant ir vykdyti prevencines veiklas, susijusias su saugios, vaiko ir mokinio
- mokymosi galias ir poreikius atliepiančios ugdymo aplinkos kūrimu bei vaiko ir mokinio socialinių emocinių kompetencijų stiprinimu;
- bendradarbiauti su Pagalbą teikiančiomis įstaigomis ir organizacijomis, skatinant saugios, mokinio mokymosi galias ir poreikius atliepiančios ugdymo aplinkos kūrimą;
- kontaktiniu ir (ar) nuotoliniu būdu konsultuoti mokytojus, Mokyklos darbuotojus ir švietimo pagalbą teikiančius specialistus Pagalbos teikimo klausimais bei teikti jiems rekomendacijas;
- dalyvauti formuojant Mokyklos bendruomenės teigiamą požiūrį į įtrauktį, padėti geriau pažinti mokinių įvairovę ir jų poreikius.
Gerbiami Tėveliai, kreipkitės:
o Kai vaikas turi bendravimo, elgesio, mokymosi, mokyklos lankomumo problemų;
o Kai vaikas patiria fizinį ar psichologinį smurtą mokykloje;
o Kai vaikas turi bendravimo su bendraamžiais ar mokytojais sunkumų;
o Kai vaikas turi polinkį žalingiems įpročiams ar kitaip netinkamai elgiasi.
Mielas moksleivi, kad išliktum saugus, labai svarbu:
o Pasitikėti savimi - teigiamai apie save mąstyti, žinoti savo stiprybes ir stengtis įveikti silpnybes;
o Gerbti save- niekam neleisti savęs žeminti, pabrėžti savo vertę;
o Pasakyti „NE“, kai gauni pavojingą ar tau nepriimtiną pasiūlymą;
o Bendrauti ir bendradarbiauti: spręsti konfliktus be smurto, paprašyti pagalbos, apsitarti;
o Pasirinkti draugus, kuriais gali pasitikėti, kurie neįtrauks tavęs į pavojingą veiklą;
o Iš anksto įvertinti pavojingas situacijas.