Klaipėdos „Smeltės” progimnazija smeltesm@gmail.com Tel. (8-46) 345832

Projektas „Tūkstantmečio mokyklos II“

Projekto Nr. 10-012-P-0001
Projekto trukmė: 2024 m. sausio 31 d. – 2026 m. balandžio 30 d.

Projekto finansavimo suma – 120 020 428,53 Eur.

Tinkamų finansuoti lėšų suma – 120 077 883,61 Eur

(iš jų Klaipėdos miesto savivaldybei – 12 563 953,81 Eur)

Projekto aprašymas

Projektas „Tūkstantmečio mokyklos II“ vykdomas pagal 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos Švietimo plėtros programos pažangos priemonę Nr. 12-003-03-01-01 „Įgyvendinti „Tūkstantmečio mokyklų“ programą“. Projektas finansuojamas Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės (EGADP) bei Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis.

2026-04-17 Skaityti plačiau

Mokymai apie ugdymosi sunkumus

Progimnazijoje, siekiant stiprinti įvairių ugdymosi poreikių turinčių mokinių įtrauktį, įgyvendinamos Tūkstantmečio mokyklų programos (toliau TŪM) pilotinio projekto „Pagalba SUP mokiniams, autizmo spektro sutrikimų turintiems mokiniams, siekiant individualios ugdymo sėkmės“ veiklos. Gruodžio 3 ir 4 dienomis vyko viena iš pilotinio projekto veiklų – lektorės Paulinos Kuraitienės mokymai „Dažniausiai pasitaikantys mokymosi sutrikimai. Atpažinimas ir pagalbos galimybės“. Mokymų metu progimnazijos bendruomenė ir TŪM programoje dalyvaujančių mokyklų komandos įgijo naudingų žinių apie neuroskirtingų vaikų ugdymą: jiems kylančių sunkumų atpažinimą ir jų poreikių atliepimą ugdymo procese.

 


 

 

2024-12-09 Skaityti plačiau

„Atnaujinto ugdymo turinio įgyvendinimas SUP mokiniams“

TŪM projektas siūlo įvairias patirties gavimo galimybes tiek užsienyje, tiek Lietuvoje. Lapkričio 12-13 dienomis vyko stažuotė, kurioje dalyvavo apie 80 pedagogų. Stažuotės tema – „Atnaujinto ugdymo turinio įgyvendinimas SUP mokiniams“. Pedagogai aplankė 14 Klaipėdos regiono įstaigų, kur susipažino su metodinėmis priemonėmis ir inovacijomis, naudojamomis dirbant su specialiųjų ugdymosi poreikių (SUP) vaikais. Daugiausiai dėmesio sulaukė netradiciniai įrankiai ir metodikos, tokios kaip „Diktantas kitaip“ ir „Žinių reportažas“. Po vizito dalyviai pasidalijo įspūdžiais, o programa buvo finansuojama #NextGenerationEU lėšomis.


2024-12-09 Skaityti plačiau

„Kaip vaiko kultūrinė patirtis gali prisidėti prie jo individualios pažangos“

Lapkričio 13 d. laive-muziejuje M52 „Sūduvis“ vykusiame seminare „Kaip vaiko kultūrinė patirtis gali prisidėti prie jo individualios pažangos“ TŪM mokyklų mokytojai gilino žinias apie kultūrinės patirties svarbą ugdyme. Edukacijos metu analizavo, kaip jūrinės valstybės kontekstas ir unikalios istorijos pažinimas gali skatinti mokinių kūrybiškumą, savimonę bei individualią pažangą. Mokytojai dalyvavo praktinėse veiklose, diskusijose ir išgirdo ekspertų įžvalgas, kaip įtraukti kultūrinį paveldą į ugdymo procesą, formuojant prasmingas patirtis vaikams.


2024-11-25 Skaityti plačiau

Sportinės ir fizinio aktyvumo veiklų ypatumai ir svarba įtraukiajam ugdymui

2024 m. gegužės 15 d. prasidėjo Tūkstantmečio mokyklų programos mokymai „Sportinės ir fizinio aktyvumo veiklų ypatumai ir svarba įtraukiajam ugdymui“, kurie vyko Klaipėdos universiteto Socialinių ir humanitarinių mokslų fakulteto Tęstinių studijų centre. Mokymuose dalyvavo Klaipėdos „Aitvaro“ gimnazijos, „Saulėtekio“, Liudviko Stulpino ir mūsų progimnazijos pedagogai.


2024-11-16 Skaityti plačiau

Gabiųjų mokinių ugdymas

Gegužės 8 d. Klaipėdos „Santarvės“ progimnazijoje prasidėjo TŪM įtraukiojo ugdymo srities mokymai „Gabių mokinių ugdymas. Mokymai: teorija ir praktika“. Juose dalyvavo mokyklų vadovai, mokytojai, pagalbos mokiniui specialistai – iš viso 40 pedagogų iš „Aitvaro“, „Žaliakalnio“ gimnazijų, Liudviko Stulpino, „Santarvės“ ir mūsų progimnazijos. Aiškintasi, kas yra gabus mokinys, kokie galimi ugdymo metodai, strategijos.

Tobulinta gabių mokinių ugdymo kompetencijos, aiškintasi individualūs mokinių poreikiai, aptarti metodai, kaip gabiesiems atskleisti savo gebėjimus ir tapti kūrybingomis asmenybėmis.


2024-11-14 Skaityti plačiau

SUP vaikų ugdymo ypatumai, atpažinimas, kokybės pažangos siekimo būdai, strategijos, modeliuojant ugdymosi programas, algoritmų kūrimas: terorija ir praktika

Gegužės 14 d. Klaipėdos „Santarvės“ progimnazijoje vyko mokymai„SUP vaikų ugdymo ypatumai, atpažinimas, kokybės pažangos siekimo būdai, strategijos, modeliuojant ugdymosi programas, algoritmų kūrimas. Mokymai: teorija ir praktika“, kuriuose dalyvavo ir mūsų progimnazijos 15 pedagogų.

         

2024-11-14 Skaityti plačiau

Mokymai apie mokyklos bendruomenės įgalinimą įgyvendinant pokyčius: teorija ir praktika

Pokyčių įgyvendinimas dabartiniame pasaulyje yra labai aktualus, kadangi kaita vyksta nuolat įvairiose srityse. Tai ilgalaikis ir pakankamai sudėtingas procesas. Apie mokyklos bendruomenės įgalinimą įgyvendinti pokyčius buvo diskutuojama ir šiuose mokymuose.

2024-11-14 Skaityti plačiau

Mokymai apie universalaus dizaino mokymuisi prieiga grįstą komandinio darbo stiprinimą, nukreiptą į įvairių poreikių mokinių pažangą: teorija ir praktika

Mokymai apie universalaus dizaino mokymuisi prieiga grįstą komandinio darbo stiprinimą, nukreiptą į įvairių poreikių mokinių pažangą: teorija ir praktika


2024-11-14 Skaityti plačiau

Ką išmoksi, ant pečių nenešiosi. (Liaudies išmintis)